۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

رفیعی:

200 نفر از اهالی روستاهای محروم خوسف ویزیت رایگان شدند

200 نفر از اهالی روستاهای محروم خوسف ویزیت رایگان شدند

بیرجند – خبرگزاری مهر: سرپرست جمعيت هلال احمر خوسف از حضور کاروان سلامت جمعیت هلال احمر این شهرستان در روستاهاي سلم آباد و چهكند و ویزیت رایگان 200 نفر از اهالی این روستاها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد محمدرضا رفيعي خدمات داوطلبان جمعیت هلال احمر این شهرستان را بسيار عالي دانست و گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر همیشه در تمامی صحنه ها و با حضور به موقع در مناطق محروم به نیازمندان و محرومان در راستای اهداف این نهاد خدمت رسانی می‌کنند.

وی از حضور کاروان سلامت در روستاهاي سلم آباد و چهكند شهرستان خوسف خبر داد و افزود: این کاروان سلامت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم منطقه های محروم با یک پزشک، یک پرستار و سه داوطلب به این مناطق اعزام شده‌اند.

سرپرست جمعيت هلال احمر خوسف با اشاره به اینکه خدمات متعددی در این کاروان به مردم روستا ارائه شده است، تصريح كرد: کاروان سلامت اعزام شده به این روستاها با ویزیت و داروی رایگان به 200 نفر از اهالی این روستا به خدمت‌رساني پرداختند.

رفيعي به اهداف اين طرح اشاره كرد و افزود: هدف از اين طرح ايجاد زمينه رشد و توسعه سلامت در ابعاد مختلف در روستاهاي محروم و كمك به بهبود سطح سلامت محرومان و تاثيرگذاري بر رفتار جامعه با حفظ كرامت انساني است كه بايد بيشتر توجه شود.

کد خبر 2236212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha